Skriftstørrelse
Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.
britisk flagg

Kontakt oss

Du kan kontakte FRAM Kundesenter ved å ringe, bruke det digitale kontaktskjemaet eller sende eit brev.

I tillegg kan du blant anna få svar på spørsmål om kollektivtransporten ved å besøke trafikkterminalane i Kristiansund, Molde og på Moa. Her kan du finne meir informasjon om trafikkterminalene.

Opningstidene til FRAM Kundesenter

Kvardag mellom 08.00-21.00

Laurdag mellom 09.00-18.00

Søndag mellom 10.00-21.00

Ring

For å ringe til FRAM Kundesenter ringer du telefon 71 28 01 00 (sju-ein, to-åtte, null-ein, null-null) (vanleg takst).

Om du tek kontakt for ruteinformasjon, kan du eventuelt ringe telefon 177 (eiga takst frå telefonoperatøren din). Ringer du frå eit anna fylke enn Møre og Romsdal, må du ringe 71 28 01 00 (vanleg takst) for å snakke med kundesenteret vårt.

Send kontaktskjema

Dette kontaktskjema kan du bruke til å kontakte FRAM Kundesenter ved spørsmål, tilbakemeldingar om kollektivtilbodet og eventuelt anna. Vi vil svare deg så snart vi kan.

Kontaktskjema

Adresse
Bakgrunnen for at du tar kontakt *

For å sende inn fleire filar, last opp filane samla.

Send brev

Om du bestemmer deg for å sende eit brev til kundesenteret, send det til: FRAM Kundesenter, Postboks 743, 6501 Kristiansund N.

Den nasjonale klagenemnda

Vi arbeider for å få til gode løysningar på sakene, men vi gjer merksam på at du/de kan få saka behandla av den nasjonale klagenemnda, kalt Transportklagenemda. Saka må være sendt til nemnda seinast fire veker etter at du/de har fått svaret frå FRAM Kundesenter. Her kan du finne informasjon om Transportklagenemnda og klagebehandlinga.

Personvern

Det er viktig at du veit kva vi gjer for å behandle den personlege informasjonen frå deg. Her kan du finne informasjonen om personvern.

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

Vi bruker informasjonskapsler (cookies)

Som de aller fleste nettsteder bruker vi informasjonskapsler (cookies) for at du skal få en optimal brukeropplevelse. Vi kommer ikke til å lagre eller behandle opplysninger med mindre du gir samtykke til dette. Unntaket er nødvendige informasjonskapsler som sørger for grunnleggende funksjoner på nettsiden.

Vær oppmerksom på at blokkering av enkelte informasjons-kapsler kan påvirke hvilket innhold du ser på siden. Du kan lese mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.

Under kan du se hvilke informasjonskapsler (cookies) vi bruker og hvordan du administrerer dem:

Nødvendige cookies

Sikrer grunnleggende funksjoner, nettstedet vil ikke kunne fungere optimalt uten slike informasjonskapsler. Disse er derfor vurdert som nødvendige og lagres automatisk uten foregående samtykke.

Skal du benytte skjema på våre nettsider? Øvrige funksjoner på siden påvirkes ikke dersom du lar være å samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.

Disse informasjonskapslene gir oss innsikt og forståelse av hvordan nettsiden vår brukes av besøkende. Vi bruker analyseverktøyet Google Analytics som blant annet kan fortelle oss hvor lenge en bruker oppholder seg på siden eller hvilken side man kommer fra. Informasjonen vi henter er anonymisert.

Ved å huke av for denne tillater du bruk av tredjeparts-informasjonskapsler, som gjør at vi kan tilpasse innhold basert på det som engasjerer deg mest. Disse hjelper oss å vise skreddersydd innhold som er relevant og engasjerende for deg, for eksempel i form av annonser eller reklamebanner.

Tredjepartsinformasjonskapsler settes av et annet nettsted enn det du besøker, for eksempel Facebook.