Kontakt oss
Du kan kontakte FRAM Kundesenter ved å bruke det digitale kontaktskjemaet, ringe eller sende eit brev.
I tillegg kan du blant anna få svar på spørsmål om kollektivtransporten ved å besøke trafikkterminalane i Kristiansund, Molde og på Moa. Her kan du finne meir informasjon om trafikkterminalene.
Viktig informasjon
- Skal du ta kontakt om refusjon, ber vi deg om å lese informasjonen om refusjon før du eventuelt tar kontakt gjennom kontaktskjemaet under.
- Skal du ta kontakt om reisegaranti, ber vi deg om å lese informasjonen om reisegarantien og ikkje bruke kontaktskjemaet under.
- Skal du melde inn ein reise med ein større gruppe, ber vi deg om å lese informasjonen om reise med ein større gruppe og ikkje bruke kontaktskjemaet under.
- Skal du ta kontakt fordi du har gløymt noko på bussen, hurtigbåten eller ferja, ber vi deg om å ikkje ta kontakt med kundesenteret vårt. Her kan du finne informasjon om hittegods.
Send kontaktskjema
Dette kontaktskjema kan du bruke til å kontakte FRAM Kundesenter ved spørsmål, tilbakemeldingar om kollektivtilbodet og eventuelt anna. Vi vil svare deg så snart vi kan måndag til fredag 08.00-16.00, kundesenteret er stengt på offentlege heilagdagar.
Kontaktskjema
Ring
For å ringe til FRAM Kundesenter ringer du telefon 71 28 01 00 (sju-ein, to-åtte, null-ein, null-null) (vanleg takst).
Om du tek kontakt for ruteinformasjon, kan du eventuelt ringe telefon 177 (eiga takst frå telefonoperatøren din). Ringer du frå eit anna fylke enn Møre og Romsdal, må du ringe 71 28 01 00 (vanleg takst) for å snakke med kundesenteret vårt.
Opningstidene til FRAM Kundesenter
Måndag til fredag 08.00-16.00.
Send brev
Om du bestemmer deg for å sende eit brev til kundesenteret, send det til: FRAM Kundesenter, Postboks 743, 6501 Kristiansund N.
Den nasjonale klagenemnda
Vi arbeider for å få til gode løysningar på sakene, men vi gjer merksam på at du/de kan få saka behandla av den nasjonale klagenemnda, kalt Transportklagenemda. Saka må være sendt til nemnda seinast fire veker etter at du/de har fått svaret frå FRAM Kundesenter. Her kan du finne informasjon om Transportklagenemnda og klagebehandlinga.
Personvern
Det er viktig at du veit kva vi gjer for å behandle den personlege informasjonen frå deg. Her kan du finne informasjonen om personvern.