Du kan kontakte FRAM Kundesenter ved å sende e-post, ringe eller sende brev. I tillegg kan du besøke trafikkterminalane.
Send kontaktskjema
Du kan ta kontakt gjennom kontaktskjemaet.
Kontaktskjema
Skriftlege førespurnader blir behandla i opningstidene måndag til fredag 08.00-16.00, og stengt på offenlege heilagdagar.
Ringe
For å snakke med FRAM Kundesenter ringer du 71 28 01 00 (vanleg takst).
Kundesenteret har opent måndag til fredag 08.00-16.00, og stengt på offenlege heilagdagar.
Sende brev
Om du tar kontakt med brev, send det i posten til:
FRAM Kundesenter
Postboks 743
6501 Kristiansund N
Ikkje gløym å skrive adressa vi skal svare deg tilbake på.
Besøke trafikkterminalane
På trafikkterminalane får du hjelp og svar på spørsmål om kollektivtilbodet.
Transportklagenemda
Vi jobbar med å løyse sakene på ein god måte, men vi gjer merksam på at du kan få saka behandla vidare av Transportklagenemnda. Saka må være sendt til nemnda innan fire veker etter at du har fått svaret frå FRAM Kundesenter.
Personvern
Det er viktig at du veit kva vi gjer for å behandle den personlege informasjonen frå deg.
Relatert informasjon