Se ofte stilte spørsmål før du tar kontakt med oss. Der finn du svar på dei fleste spørsmål. Vi har begrensa bemanning til å svare på telefon, men skal gjøre vårt beste for å svare deg raskt ut på skriftlege henvendingar (telefontid mellom kl 10:00 – 11:00 på kvardagar).
Send kontaktskjema
Du må bruke kontaktskjema for å sende inn skriftlige henvendelser.
Kontaktskjema
Om det gjeld reisegaranti eller refusjonar, skal du bruke refusjonsskjema eller reisegarantiskjema.
Andre måtar å kontakte oss
Sjølv om kundeservicen no i hovudsak vil vere digital, vil det framleis vere mogleg for dei som har behov for det å kontakte FRAM per telefon. Dei som har utfordringar med å nytte dei digitale kanalane våre, kan ringe til FRAM på kvardagar mellom klokka 10:00 og 11:00 på telefon 71 28 01 00.
Reiseplanleggar og avviksinformasjon finn ein både på nettsidene våre og i FRAM-appen.
Trafikkterminalar og venteområde
På trafikkterminalane får du hjelp og svar på spørsmål om kollektivtilbodet.
Opningstider
Måndag-fredag 09.00-16.00
Telefon
404 89 690
Plassering
Moavegen 1, 6018 Ålesund
På trafikkterminalane får du hjelp og svar på spørsmål om kollektivtilbodet.
Opningstider
Måndag-fredag 08.00-16.00
Telefon
71 21 34 80
Plassering
Hamnegata 35, 6413 Molde
Opningstider venteområde
Måndag-fredag 08.00-16.00
Plassering
Fosnagata 12, 6509 Kristiansund N
Ved Campus Kristiansund finn du venteområde og toalett for reisande.
Venteområde ved hurtigbåtkaia:
Det er også venteområde ved hurtigbåtkaia.
Opningstider: måndag-laurdag 07.00-23.00 og søndag 12.00-23.00.
Transportklagenemda
Vi jobbar med å løyse sakene på ein god måte, men vi gjer merksam på at du kan få saka behandla vidare av Transportklagenemnda. Saka må være sendt til nemnda innan fire veker etter at du har fått svaret frå FRAM Kundesenter.
Personvern
Det er viktig at du veit kva vi gjer for å behandle den personlege informasjonen frå deg.
Relatert informasjon