Kontakt oss

Har du spørsmål, ei tilbakemelding eller klage? Vi er her for å hjelpe deg.

Se ofte stilte spørsmål før du tar kontakt med oss. Der finn du svar på dei fleste spørsmål. Vi har begrensa bemanning til å svare på telefon, men skal gjøre vårt beste for å svare deg raskt ut på skriftlege henvendingar (telefontid mellom kl 10:00 – 11:00 på kvardagar).

Send kontaktskjema

Du må bruke kontaktskjema for å sende inn skriftlige henvendelser. 

Kontaktskjema

Om det gjeld reisegaranti eller refusjonar, skal du bruke refusjonsskjema eller reisegarantiskjema. 

Andre måtar å kontakte oss

Sjølv om kundeservicen no i hovudsak vil vere digital, vil det framleis vere mogleg for dei som har behov for det å kontakte FRAM per telefon. Dei som har utfordringar med å nytte dei digitale kanalane våre, kan ringe til FRAM på kvardagar mellom klokka 10:00 og 11:00 på telefon 71 28 01 00

Reiseplanleggar og avviksinformasjon finn ein både på nettsidene våre og i FRAM-appen.

Trafikkterminalar og venteområde

Transportklagenemda

Vi jobbar med å løyse sakene på ein god måte, men vi gjer merksam på at du kan få saka behandla vidare av Transportklagenemnda. Saka må være sendt til nemnda innan fire veker etter at du har fått svaret frå FRAM Kundesenter.

Personvern

Det er viktig at du veit kva vi gjer for å behandle den personlege informasjonen frå deg.

Relatert informasjon