Fugleperspektiv og tunnelsyn på same tid
Å jobbe med kollektivtrafikk krev både fugleperspektiv og tunnelsyn på same tid. Den største utfordringa er å møte den enkelte sine individuelle behov i samspel med ein større heilskap. FRAM sin oppgave er å sjå det enkelte behovet, samtidig som vi skal ha eit større overblikk og gi eit rutetilbod innanfor våre gitte økonomiske rammar.
Fordel for éin fører ofte til ulemper for andre
Om du har eigne ønsker for å endre avgangstidene, andre inndelinger av sonene og kva for trasé bussen skal køyre, fører dette nesten alltid til negative konsekvensar for andre. Som grunnlag for avgjerdene, bruker vi blant anna reisestatistikkar frå historiske data og potensialet til å få fleire til å reise kollektivt. Vidare, når denne kartlegginga er gjort, blir arbeidet å veie ulemper og fordelar opp mot kvarandre.
Kva ønsker vi innspel på?
- Haldeplassar som må bli betre
- Rutetrasé og rutetider
- Parkeringsmoglegheiter og innfartsparkering
- Sykkelparkering
- Snarvegar som bør bli betre
- Feil og manglar i kartet
- Andre innspel