I FRAM-appen finn ein både reiseplanleggar og avviksinformasjon.
Tingh
Årsaka til endringane er ein nedgang i talet på telefonar inn til kundesenteret og den økonomiske situasjonen til Møre og Romsdal fylkeskommune.
– Vi ser at det er færre som kontaktar kundesenteret på telefon no enn tidlegare, seier Toril Karlsnes, markedssjef i FRAM marknad.
– FRAM må omstille seg til eit lågare driftsnivå, og då må vi bruke dei ressursane vi har på dei tenestene som størsteparten av kundane våre brukar. I dag er det dei digitale kanalane våre, altså FRAM-appen og nettsidene våre med tilhøyrande reiseplanleggar, seier Karlsnes.
Kan ringe ved behov
Sjølv om kundeservicen no i hovudsak vil gå føre seg digitalt, opplyser Karlsnes at det framleis vere mogleg for dei som har behov for det å kontakte FRAM per telefon.
– Dei som har utfordringar med å nytte dei digitale kanalane våre, kan ringe til FRAM på kvardagar mellom klokka 10.00 og 11.00.
Reiseplanleggar og avviksinformasjon finn ein både her på nettsidene frammr.no og i FRAM-appen.