Har du kjøpt ein billett du ikkje får brukt? Her finn du informasjon om korleis du søker om refusjon.
Søk refusjon for billett
Søk om refusjon
Har du kjøpt billett i FRAM-appen, er det nok å sende kontaktskjema til FRAM Kundesenter med kundenummer og ordre-id for kjøpet. Det er ikkje nødvendig med refusjonsskjema.
Når kan du få refundert billetten din?
- Når du ikkje reise med oss lenger. Viss du for eksempel flytter, blir sjukemeldt, endrar reisemønster eller har en anna grunn til å søke om refusjon.
- Ved kjøp av feil reisestrekning, passasjerkategori eller tidspunkt/dato. Vi vil refundere billetten om du har kjøpt feil dersom du kjøper ny, korrekt billett. Refusjonen blir berekna frå du kjøper ny billett.
Vi refunderer desse billettene:
- Periodebillett 7 dagar: Du får refusjon for tal resterande døgn.
- Periodebillett 30 dagar: Du får refusjon for tal resterande døgn.
- Fylkesbillettane FRAM Ung, FRAM Student, FRAM Vaksen og FRAM Honnør: Du får refusjon for tal resterande døgn.
- Reisekort: Du får tilbakebetalt verdien som gjenstår på reisekortet.
- Enkeltbillettar etter feilkjøp og når ny, riktig billett er kjøpt.
Relatert informasjon