Refusjon

Har du kjøpt ein billett du ikkje får brukt? Her finn du informasjon om korleis du søker om refusjon.  

Søk refusjon for billett

Søk om refusjon

Har du kjøpt billett i FRAM-appen, er det nok å sende kontaktskjema til FRAM Kundesenter med kundenummer og ordre-id for kjøpet. Det er ikkje nødvendig med refusjonsskjema.

Søk refusjon av restverdien på eit reisekort

Skjema for refusjon av restverdien på reisekort

Restverdien blir betalt ut i slutten av kvar månad (med atterhald). Viss du har fleire reisekort du vil ha refundert, må du sende inn eitt skjema per reisekort.

Merk! Dette skjemaet gjeld berre for refusjon av restverdi på reisekort. Det er ein automatisert prosess som berre fungerar for denne typen refusjon. Gjeld det andre typar refusjon som restverdi på periodebillet eller feilkjøpt enkeltbillett, må du velje knappen “Søk om refusjon” over.

Vi refunderer desse billettene: 

  • Periodebillett 7 dagar: Du får refusjon for tal resterande døgn.   
  • Periodebillett 30 dagar: Du får refusjon for tal resterande døgn.
  • Fylkesbillettane FRAM Ung, FRAM Student, FRAM Vaksen og FRAM Honnør: Du får refusjon for tal resterande døgn.
  • Reisekort: Du får tilbakebetalt verdien som gjenstår på reisekortet.
  • Enkeltbillettar etter feilkjøp og når ny, riktig billett er kjøpt.

Når kan du få refundert billetten din? 

  • Når du ikkje reise med oss lenger. Viss du for eksempel flytter, blir sjukemeldt, endrar reisemønster eller har en anna grunn til å søke om refusjon. 
  • Ved kjøp av feil reisestrekning, passasjerkategori eller tidspunkt/dato. Vi vil refundere billetten om du har kjøpt feil dersom du kjøper ny, korrekt billett. Refusjonen blir berekna frå du kjøper ny billett. 

Relatert informasjon