Fram logo
  • Skriftstørrelse
    Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Problemet med å kjøpe billett i FRAM-appen er ordna

Vi har fått tilbakemelding om eit problem med å få betalt for billetten i FRAM-appen i formiddag og ettermiddag. Dette er no ordna.

Det kan vere at beløpet for billetten har blitt reservert på kontoen din. Beløpet blir likevel ikkje trekt frå kontoen, og reservasjonen blir automatisk fjerna etter nokre dagar.

Merk! Opplevde du problemet med å kjøpe billetten og prøvde å kjøpe billetten fleire gonger, kan du ha fått fleire reservasjonar på kontoen.

Betaling med bankkort om bord på kortterminalen skal ha fungert som normalt.

Vi beklagar ulempene dette førte til for nokre av våre reisande.

FRAM Kundesenter
Telefon 71 28 01 00

Org.nummer
944 183 779

Opningstidene
Kvardag 08.00-21.00
Laurdag 09.00-18.00
Søndag 10.00-21.00