Fram logo
  • Skriftstørrelse
    Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Oppdatert 13.04: Framleis nokre driftsproblem med FRAM-appen

Vi har tidligare meldt at problem med kortbetaling i FRAM-appen er løyst, men vi har framleis nokre driftsproblem med FRAM-appen.

Vi hadde dessverre problemer med kortbetaling i FRAM appen før påske. Her kan du lese beskrivinga av problemet.

Problemet gjaldt iOS-brukarar (iPhone). Problemet skal no vere løyst, men for at appen skal fungere som normalt må du oppdatere denne i App Store, som beskrive i denne artikkelen.

Vi har framleis utfordringar knytt til beløpsgrenser for (dagleg) bruk, som spesielt ser ut til å ramme kjøparer av FRAM Ung/FRAM Student.

Du kan oppleve at det er eit beløp reservert på bankkontoen din. Dette beløpet er ikkje trekt frå konto, og reservasjonen vil bli oppheva innan nokre dagar. 

Har du faktisk fått trekt eit beløp frå kontoen din uten å motta billett, må du fylle ut og sende inn eit refusjonsskjema. Refusjonsskjema finn du her.

I tillegg treng vi kontoutskrift som viser trekket. (Dette kan vere eit bilde (screenshot) av nettbanken din eller ei kontoutskrift på PDF eller papir.) 

Har du spørsmål om dette, kan du kontakte FRAM Kundesenter. Her finn du kontaktinformasjon til FRAM Kundesenter.

FRAM Kundesenter
Telefon 71 28 01 00

Org.nummer
944 183 779

Opningstidene
Kvardag 08.00-21.00
Laurdag 09.00-18.00
Søndag 10.00-21.00