Fram logo
  • Skriftstørrelse
    Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Informasjon om å få refundert saldoen på verdikort for ferje

Måndag 1. juli blei verdikorta til ferjeselskapa ugyldige som betalingsmiddel på ferjene for private køyretøy. No treng du eit AutoPASS ferjekort for å få rabatten.

FRAM Kundesenter kan ikkje hjelpe deg med å få refundert den resterande saldoen på verdikortet, du må kontakte mannskapet om bord på ferjene eller ferjeselskapet du tidlegare har fått verdikortet frå direkte for å få hjelp til dette. Om du har pengar igjen på det gamle verdikortet, har du tre år på deg til å få tilbake pengane.

 

Her kan du finne informasjon frå Fjord1. Du kan kontakte Fjord1 på telefon 57 75 70 00.

Her kan du finne informasjon frå Norled. Du kan kontakte Norled på telefon 51 86 87 00.

Her kan du finne informasjon frå Torghatten. Du kan kontakte Torghatten på telefon 75 01 81 00.

 

Det er Vegdirektoratet som arbeider med å innføre ordninga for AutoPASS. Informasjon om AutoPASS for ferje kan du finne på autopassferje.no

Her kan du finne tidlegare informasjon vi har lagt ut om AutoPASS for ferje.

FRAM Kundesenter
Telefon 71 28 01 00

Org.nummer
944 183 779

Opningstidene
Kvardag 08.00-21.00
Laurdag 09.00-18.00
Søndag 10.00-21.00