Fram logo
  • Skriftstørrelse
    Hold Ctrl-tasten nede. Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Feilmelding ved betaling av billetten i FRAM-appen

Nokre har opplevd å få opp ei feilmelding ved betaling av billett i FRAM-appen på fredag eller seinare. Det blir arbeidd med å rette opp problemet.

Har du fått opp feilmelding og har funne ut at beløpet for billetten er trekt fleire gonger på bankkontoen din, kan du sende inn ei refusjonssak. Er beløpet berre reservert på konto, vil reservasjonen falle bort om du ikkje aktiverer billetten. Her kan du finne skjema for refusjon og her kan du finne kontaktinformasjonen til FRAM Kundesenter.

FRAM Kundesenter
Telefon 71 28 01 00

Org.nummer
944 183 779

Opningstidene
Kvardag 08.00-21.00
Laurdag 09.00-18.00
Søndag 10.00-21.00